2011. április 21., csütörtök

Kaptam Doodlie Designs-től húsvéti nyúl

Nem irigylésre méltó a kicsiny piros szemű esete. Kiskorúként meg sem fordult a fejembe micsoda visszásságot jelenthet az édes csöppségnek az altáji hadművelet, mellyel minden jóravaló gyereket teli fészekkel ajándékoz meg. Nem is értem milyen ferdült agyúnak juthatott eszébe először "a nyuszi tojta". Mi baj van a normális eljárással, hogy az ugri-állat HOZ valamit? Jó nincs keze, meg szánja, mint a Télapónak, de ahogy a tojásokat meg tudja festeni, igazából a cipekedés kérdését is frankón megoldhatta volna. Ott van a csirke, meg a bárány, majd segítenek neki, mint piros komájának a Rudolf.
Prezentált oldalamról nem gondolhatni, hogy mekkora állatvédő vagyok, (pedig az), de ilyen érzetek birtokában hogyan biztassam Milánt arra, hogy nyugodtan kérje a megálmodott nagyfiús biciklit?!
Nem forgolódnék álmatlanul hencseremen, ha tudnám, hogy legalább Nyúlné komolyan veszi asszonyi kötelezettségeit és legkorábban jövő húsvétig borogatja az urát.

Doodle Icka Designs klassz csaj, a nyuszija frankón hozta:



Csúcsák az elemek, ellenállhatatlanok a papírok éééés megvásárolhatók a Digridoo Scrapnél

Én meg amit készítettem ehun: 


Tisztelt Bíróság! Fenti  fotót kérem a bizonyító erejű tárgyak közül törölni, mivel elkészülte a húsvéti nyúl, illetve segítője teljes körű belegyezésével történt.  Fenyegető magatartást tanúsító és az azt  megbánó nagyonkiskorút, valamit a lábas jószágokat a felvétel elkészültkor egészségkárosodás, maradandó sérülés nem érte, díjazásuk érdemben megtörtént.  Kérem erről a Who-t és Greenpeacet külön bejegyzésben értesíteni. Köszönettel.....

Felhasználtam mindkét oldalnál: Doodle Deigns: Spring, easter, bloom, etc....



10 megjegyzés:

  1. Most meghaltam az írásodtól! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Minden külön értesítés helyett! :)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Sírok - mert nevetek:-)
    Keresek egy könyvkiadót, összegyűjtöm az írásaidat és menedzserként jól megszedem magam!!! A csudába, 60 éves koromra, csak megjön az eszem és összejön az üzleti érzékem a Te tudásoddal:-)))
    KÉSZLET + SZÖVEG + OLDALAK = CSÚCSOK CSÚCSA

    VálaszTörlés
  3. Felmentést megkapta mind a nagyonkiskorú, mind a jó édes anyukája aki a mesés oldalt elkövette! Üdv: WHO & Greenpeacet

    VálaszTörlés
  4. A szöveg halálosan jó, ahogy megszoktam!
    Az oldalak pedig nagyon jók, kedvencem az első!
    Boldog húsvétot!

    VálaszTörlés
  5. Jót kacagtam! Amúgy teljsen egyet értek a leírtakkal és teljes mellszéleséggel támogatlak! Az oldal pedig állati, na jó nyusziasan nagyon jó lett! :):)

    VálaszTörlés
  6. A szövegen órákig elröhögségtem, csak most tudtam magamhoz térni és írni pár sort. IMÁDOM, eszméletlen ahogy fogalmazol!!!!!
    Az oldalaid pedig fantasztikusak. Az első merényletes oldalon megincsak kacagtam egy jót, aztán mire felocsúdtam, elolvastam a másodiknál a kommentet, és újabb mosolyra görbült a szám!!!
    Eszméletlen vagy!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Naggggyon tuttti! A zuram a szomszéd szobában biztos nem érti min röhögök...

    VálaszTörlés
  8. Mit is mondhatnék,...fenomenááális!
    Szeretek Én is ide jönni, olvasni és nézelődni.
    Köszönettel,üdv: Sziszi

    VálaszTörlés
  9. Nem semmi iromány! Az oldalak pedig csodásak. :) És micsoda szemek!!!

    VálaszTörlés