2011. május 22., vasárnap

Sok szeretettel Pannának és anyukájának Robertának!

Beedee/Szilvi kitalálta, hogy játszunk együtt, amíg csak lehet! Oldalt készítettünk egymásnak. Titkon reménykedem, hogy hagyományt teremtett és havi/kéthavi rendszerességgel űzhetem ezt a sportot. Éljen Bee! Mr. Random jó fej volt, így a nekem sorsolt Roberta/Dujv csodaszép fotókkal kényeztetett el csöpp lányáról Pannáról. Megláttam ezt a gyönyörű csajt és rögtön a tündérvilág ötlött fel. Álom volt alkotni, egy jutalomjáték. És ha megengedtek még egy személyes megjegyzést, fiamnak újabban három kedvenc barátnője van. (név szerint Réka, Száva és Timi). Ha elhangzik a szájából, hogy: Anya, olyan klassz csaj, mint a Réka (királylány-etalon), akkor támadásba lendül. Amikor meglátta Panna fotóit kegyetlenül elkezdett csillogni a szeme, és a fent említett harcba szólító kiáltvány is említésre került. Beszéltem neki a távkapcsolatok értelmetlenségéről, de hát Shakespeare óta tudjuk "szerelem gátja kőfal nem lehet" .
Kedves Roberta! Remélem tetszik és akkora örömet fog okozni, mint nekem, mikor készíthettem!


Tündérek. Felhasználtam: Manue Design: Small moments of happiness, Lady Papillou & Laurence D: Esprit poudré Part3, Line Design: Pretty Wind, Manue Design: Lovelly Moment, Netről kép: scenicreflection.com, images2.fanpop.com, Juhász Ferenc: Tündér varázslat című verséből részlet.  

6 megjegyzés:

  1. Mi az hogy tetszik??? Egyenesen odáig vagyok érte!!!!!!!!!!!!!!!! Utolérhetetlen!!!! Még a könnyem is kicsordult mikor megláttam!
    A kisfiadat pedig így távolról is ismeretlenül is pusziljuk!!! :o))))))))

    VálaszTörlés
  2. Te is királylány vagy, csúúúúcs oldal!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon különleges remek fotóval.

    VálaszTörlés
  4. basszus Toni, ez gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű!

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretném, ha "levadásznál" ;)

    VálaszTörlés
  6. Na jó! Most, rögtön küldöm a fotókat, ráér holnapra az oldal Tőled-nekem! :) Gyönyörű oldalt csináltál Anyóca!

    VálaszTörlés