2011. november 26., szombat

"Rak"-tam, meg ajánlok valami csodásat!

Hétvégén meggyújthatjuk az első gyertyát az Adventi koszorún. Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én imádom az ilyen gyönyörű, szeretettel teli szimbólumokat. A karácsonyvárás... az égő gyertya lángja az ünnep fénylő örömét hozza, megtisztulást, lelki felkészülést, lehetőséget, hogy magunkba nézzünk. Minden évben kicsit azokért is gyújtok, akik csak a szívünkben ülhetik körbe velünk az ünnepi asztalt... De ezt most nem szomorúan mondom, hanem annak az örömével, hogy akiket nem felejtünk, azok benne vannak minden mozdulatunkba, ünnepünkbe, mások iránti szeretetünkbe.
Az ünnepi rohangálásunkat nehezen viselem, viszont az előkészületekért oda vagyok. Szeretem az otthonomat, karácsonyfámat szépre öltöztetni. Kapóra jött, hogy Ildi Adventi gombocskákat gyártott sorozatba, ami most akár tiéd is lehet, ha megvásárolod a 7th Heavent-be. 


Most komolyan mondom, annyira szépségesek, hogy sokáig gondolkodtam, hogyan tudnám az adventi kalendáron kívül másra is felhasználni, aztán amikor kinyomtattam szép vastag, fényes papírra, akkor elhatároztam karácsonyfa díszek fognak születni belőlük. Még a prototípussal küzdök, - ezért Milánt okolom ezerrel, mert ha két hete nem lógna az óvodából, már készen lennék :) - ígérem, mutatom.

És ha már karácsony, meg dobozok: Olyan jó, hogy van lehetőség egymás virtuális ajándékozására. Dobszóló: a Cewén megejtettük a III. hivatalos képegymásnak "Rak"-osgatást. Nem is tudom, hogy a játszási folyamán mit várok jobban, hogy mit kapok, vagy mit szól az oldalamhoz az ajándékozott.
Persze: Az örömködés határtalan volt! A jó szerencse úgy hozta, hogy Hékás/Brigi lepetését várhattam. Szemem-szám elállt cuki "azbesztkezű" (by Gólya) Milánosától. Mutatom:

Hékás Brigitől nekem - elhasználta: Kandi Designs Over the Hedge: Last Fall Days (Part1) készletét
Nekem pedig Sandybellnek kellett oldalt készítem csodaszép kicsilányáról, így sikerült:

Sandybell kicsiny titka - Felhasználtam: Kiss Ottó: Csillagszedő Márió részlet, Lorie Davison:The wild watermalone party jr, Pack elements Espérance by Margote, Devianartos fotók: behind the curtain by sundaymay, coarse cloth curtain by sycamores and cedars, curtain by artmayadesign, curtain by kubica, curtain by Lammasu Wisdom, Final Curtain by pendlestock, pearl by hihiki.



2 megjegyzés:

  1. Hű, Ildi adventi naptáras készlete tényleg baba. Most irigykedem is, mert a vadiúj nyomtatóm még mindig nem gyógyult meg, bár ugye nem is tettem érte, de jó lenne, ha lenne. Így nekem is lehetnének egyedi díszeim....

    Az oldalaid pedig oda-vissza szuperek, ahogy ezt már a cewén is méltattam.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos oldalak!!! Nagyon kíváncsi vagyok a díszeidre! :)

    VálaszTörlés