2010. december 7., kedd

Nagyszakállú

Nem hiába mondják azt, hogy egy csomó ünnep akkor kap újra értelmet, mikor gyerekkel együtt van lehetőségünk megélni. A Mikulás amúgy is a szívem közepe volt mindig nemzetközisége és tutira felépített marketingje miatt. Persze míg nem volt Milán addig egymást hergeltük Télapót ünnepelve. (Míg élek nem felejtem el a Fő téri Miki arcát, amikor belelkesült barátnőmmel 20-as éveink vége felé járva, kabátunkat csavargatva, kissé sejpítve, de annál hitelesebben adtuk elő a Hull a pelyhest. Halálosan komolyan gondoltuk és örültünk a szaloncukornak).
Idén a világból egyre többet megértő  kicsi szív miatt szerveztük agyon a produkciót. Persze a menetrend vagy ötvenszer bukott szintén a fent említett kiskorú jóvoltából. Improvizáltunk folyamatosan. (legkedvesebbem: a gyors ajándék-felrántás miatt a szobájában az ablak közelében dugtam el a csomagokat egy nagy kék szatyorba. Egy olyan sarokba, amihez elméletileg a gyerek nem fér hozzá. Várta a Télapót, 3 másodpercre hagytuk magára, míg átmentünk a másik szobába. A kérdésre és zacsizörgésre kaptam fel a fejem: Anyakiiiii, ez mi ez???? Természetesen a gyerek kezébe a kék szatyor volt. A férjem figyelemelterelő hülyéskedésbe kezdett, én rárepültem a zacskóra, közben meghaltunk a röhögéstől)
Mégis minden gikszer ellenére ünnepünk koronája a lelkesedése, őszinte öröme, rácsodálkozása volt. Nagyon szerettem érte. Az idén én voltam a sajtó képviselője - a férjem kijelentette, hogy ő aztán nem fogja a történést a fényképezőgép mögül nézni, hát én  a jó scrapbookos: bevállaltam. Hol a meghatottságtól, hol a visítástól hulló könnyeimtől szinte semmit sem láttam. Olyanok is lettek a képeim. Mi lesz velem az óvodai anyáknapján?!?!

Szóval a Mikulásunk képekben elmesélve:
Készült volna amúgyis, de ha már CEWE kihívás, hát legyen ott is :)


Miki megjött Krániczékhoz
Felhasználtam: Lady Shapia: Christmas love, Loulou-Scrap: Oh Noel, Sahlin Studio: Christmas Memories

5 megjegyzés:

  1. Micsoda oldal, nagyon tetszik, a fotóktól olyan élet van benne, hogy csak na!!!

    VálaszTörlés
  2. Tüneményes, kedves, imádom:)

    VálaszTörlés
  3. Annyira scrapbook-os, annyira jó :DDD A sztori is! :DD Köszi, imádtalak megint! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez az ! A Miki ünnep lényege a gyerek öröme.
    Jól sikerültek a képek a könnyek dacára is. A középső nagy kép a kedvencem. Na és így ez a dupla oldal igazi szép emlék lesz.

    VálaszTörlés
  5. Zseniális vagy Te, Milán, és férjurad!
    Olyan mozgalmas lett az oldalad mint amilyen az ünnep is szokott lenni! (és ez csak röpke 20 perc se)

    VálaszTörlés