2011. augusztus 28., vasárnap

Kavinton helyett....

Nem tudunk keveset fotózni. Egy napos kiránduláson is képesek vagyunk sorozatba lőni az élményanyagot. Az egyhetes Dunakanyargós nyaralásról is tetemes mennyiségű konzervált pillanattal érkeztünk haza. Minden utazás után elhatároztam nem hagyom, hogy mappába porosodjanak, jobb sorsukra várva a felvételek, hanem legalább előhívatom (éljen a digitalizált élet), vagy fotókönyv formájában lelkesedek tovább. Az elhatározás legtöbbször elhatározás marad, na de majd most....
Icka Doodle Design gyönyör készletet hozott össze lélegzetelállító "csendélettel", csecse kacskaringókkal, ami teljesen passzol a fotókönyves elképzelésemhez, így a Making Memories-szel díszítettem a legelsőnek elkészült oldalpáromat. 

Mutatom a Making memories-t, amit megvehettek a Digridoo-nál !


Milán meg a villamos felhasználtam: Doodle Design: Making memories, Living in the city.

4 megjegyzés:

  1. Öröm látni ilyen konszolidált oldalpárt is tőled! Irtó szép a fotókidolgozás is, csecse lesz a könyv! :D

    VálaszTörlés
  2. imádom, gyönyörű fotókönyv oldal. Talira hozod, ugye? Nekem is ezt kérdezte vki, és elhatároztam, ha addig nem alszom is, de elviszem megmutatni Nektek! Ez legyen a motiváció!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy Kavinton nélkül is megy Neked:-))) Ez az emlék-fotókönyv csodálatos lesz! Tudom.

    VálaszTörlés
  4. Ajde szép fotók! ezek a pillanatok, a puhaság és meghittség amit a fotók manipulálásával még fokoztál!!!!!!!!!!!!!!!!! Ó és a Tőled ugyan szokatlan de szuper elrendezés!!!!!!!!!!! Imádat na!

    VálaszTörlés