2011. január 3., hétfő

Piknik a nappaliban

Ott kezdődött, hogy reggel kiborult a fűzfa bevásárlókosaram. Egyértelműen következett belőle, hogy piknikezünk a nappaliban. A lelkesedésem nem ismert határokat, Milán elég szkeptikusan fogadta a szerintem remek öteletemet.
Persze ott van a rizikófaktor, hogy fiam társaságában semmi sem mehet zökkenőmentesen.
Hosszasan vitattuk, hogy mit reggelizne az ördögfattya. Nagy nehezen - kb. 20 perc és 60 variáció után - megállapodtunk a szendvicsekben, megvárta míg gondosan elkészítetem és még becsomagolás előtt kivadászta belőlük a kultivált dolgokat (szalámi, paprika, lenyalta a vajat, a kenyeret visszaadta) és közölte, hogy bundáskenyeret szeretne enni. Kedves, de kicsit görcsös mosollyal az arcomon elkészítettem, kihüttötem és becsomagoltam. Az almalevét kulacsba, a kávémat hordozható kávéspoharamba raktam és némi gyümölcs, tányér, evőeszköz társaságában belepakoltam a kosárba és közös erővel becipeltük a nappaliba.
Leterítettünk a narancs plédet (sajnos a kockáktól el kellett tekintenem, mert a harcedzett piknik-mintás takarónk két éve - egy családi kirándulás mementójaként -  rohad a Ford csomagtartójába.), kirámoltam a szajrét.
Milán segített: pontosan háromszor lépett bele a bundáskenyérbe, ráült a banánomra és sikerült kiborítania - kegyetlenül megküzdött vele, de megoldotta - a kiboríthatatlan üvegéből az almalevet is.
Az ő almás-kulacsa valamint a  pohártermoszom tulajdoni-viszonyának meghatározása sem keltett osztatlan elismerést a részéről. Pontosítok: üvöltve követelte az újrafelosztást. Ellenálltam.
Eszembe jutott, hogy adok még egy esélyt a hangulat visszavarázsolásának és magamat is meglepve azonnal rányúltam a CD-s fiókunkba ömlesztett cuccok között kucorgó, jobb időket is megélt relaxációs CD-re, melynek a végén madárcsicsiri, folyócsörgedezés, erdő-neszek, szél-lengedezés hallatszik.
Beraktam. A gyerek kiakadt. "Hol van a kismadár? Miért zárták be a rádióba? Engedjük ki!...."
Madár kilőve, gyerek hosszasan vigasztalva, kupolda, kaja romjai eltakarítotva.
Holnap a konyhában reggelizünk.


Mackó-szerelem
Felhasználtam: Rákattantam nagyon: Shadow House textúrák, Fanette Design: La magie de l'hiver, ecsetek csomó, más azt hiszem nem volt.

14 megjegyzés:

  1. Ha a piknik nem is sikerült olyan jól, az oldalad szenzációs. Ez egy igazi mackó-szerelem. Nagyon szépen használtad a textúrákat és az ecseteket. :)

    VálaszTörlés
  2. Kellőképpen vizuális típus vagyok, ezt most végigröhögtem. Nekünk is voltak ilyen akcióink (mikor még csak egy volt, kettővel már nem próbálnám :D)

    VálaszTörlés
  3. :D meg Buék! Élvezet Téged olvasni.

    VálaszTörlés
  4. Én is betegre röhögtem magam, a büdös kölke! :D:D Más kárán persze könnyű. :) Az oldalad egy műremek, szuperaranyos!

    VálaszTörlés
  5. :-) Először úgy olvastam, hogy "Pánik a nappaliban" űzött mókus sebességgel nyitottam rád, mi lehet ez.
    Aztán a szomszédok csak ezt hallották HŐ, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ohh,
    jaaaaaaj,
    HihihiheeehahhahahahahahÖÖÖÖÖÖ!!!
    ÖHÖÖÖHÖHÖÖÖHAAAAAAAAAAhahahahahahaaaaaa

    javaslom legközelebb üssétek fel a sátrat is, :))))))))))

    VálaszTörlés
  6. és tod mi volt az előbbi szóellenőrző a bejegyzésemhez?
    "teavay"
    esküszöm ezek nem véletlenek
    kenjem a kenyérre?

    VálaszTörlés
  7. Hát ez óriási!! Hogy te mikre vagy képes!! Az oldal meg szépséges:)

    VálaszTörlés
  8. No para! Szavad nem lehet, a kávéd a Tied maradt! Képzeld ha azt is magába nyomja a gyerek. Pörgött volna estig!
    Egyébként meg király, ki se mozdultok és micsoda kihívásokat osztotok le egymásnak! Vajon kire is ütött ez a kölök?

    VálaszTörlés
  9. Hát tudtok élni! :D Én is hangosan röhögtem végig, és láttalak titeket magam előtt. Az oldalad pedig csodás, imádlak csajszi!

    VálaszTörlés
  10. Egészen biztos, hogy Milánnal soha nem fogtok unatkozni. Mármint úgy gondolom, "jó hatással" vagytok egymásra! Miért gondolom azt, hogy "génileg" lekőrözted Milánban az Apukáját?!
    Talán mert olvastam a két éves Milán első meséjét?!!!:-)
    Köszönöm, teljesen függő vagyok (mármint Toni-függő), de ez nagyon jó!!!!

    ... és az oldalad is imádni való:-)))

    VálaszTörlés
  11. Ez (is) annyira édes volt!!!! :))))
    Holnap kérdezd meg Milán, hogy neki milyen ötlete lenne? Hát, ha az „anyjára ütött”, akkor lesz megint egy jó történeted nekünk! :D
    Hát, Ti aztán nem unatkoztok, míg apa a dolgozóban van :)
    Az oldal megacuki!!
    Én is akarok egy ilyen macit :DD

    VálaszTörlés
  12. férjjel csatlakozunk a röhögők táborához, valamint a hajrá milán klubhoz! (lehet paccsolni, hogy kapjak majd első tiszteletpéldányt a toniságok első kötetéből??)

    VálaszTörlés
  13. Ma is elolvastam :))))))))) Kell egy kis feltöltődés! :)))) Imádlak Toni :))

    VálaszTörlés
  14. Jaj, Te csajszi!
    Miattad (is ) 4kor keltem, hogy végre elolvashassalak, de megérte!!!!!:)
    Csatlakozom Florcihoz! Könyvet akarok a sztorijaidból!!!!

    VálaszTörlés