2011. július 10., vasárnap

Emlékszel még rám?

Emlékszel még rám? Én vagyok az a csaj, aki viszonylag gyakran járt a blogodon, (és a sajátján is), írt, hívott, meg ilyenek. Most reménytelennek érzem, hogy egyszer még ebben az életben normálisan be fogom tudni osztani az időmet és mindenre jutni fog, ami érdekel és amit szeretnék. Nos, ha próbálkozásaim kudarcba fulladnak, akkor emlékezz, hogy én egy olyan csaj voltam.... Igazolatlan távollétemben szolidan  az elmúlt x napot - komolyan véve a hírműsörök intelmeit - a strandon, tóban, aqua-parkban, élményfürdőben, vízközelben töltöttem és elérkezett az a pillanat, hogy vizet pohárban, napot jövő héten akarok legközelebb látni. Az egy dolog, hogy úgy nézek ki, mint egy beduin, de a bűrkém a 300 faktor fényvédelem, meg az álcaháló, és a több liter testápoló ellenére is rám van cserepesedve. Ha igaza van a csajos újságoknak (ugyan már!!! Nem veszem, a fodrásznál olvasom!) akkor most adtam a relatív életkoromnak, meg a DNS-láncomnak. Miért nem voltam árnyékban? Erre nem igazán tudom a választ és az illetékest ha megkérdezném több, mint valószínű több perces mellébeszélésben mondana semmit se nem. Zárójelbe: Legújabb aranyköpése: Nagy szélhámosság után megjegyeztem: Mekkora dinnye vagy kisfiam! - Nem dinnye, anya!!! Őszibarack!!!
Szeressetek és nézzétek el nekem, hogy dinnye vagyok! 
Drágáim!
Még valaki emlékeztetni szeretne benneteket: Doodle - Icka Design: Remember me! Igaza van, ne felejtsük el! Remek készlet, szuper alkotó!! Itt a Digridoonál lehet a tiéd!


És a zsengém, persze Kr...cz Andersen Milán szösszenetét megörökítve, ímhol:

Andersen Milán Felhasználtam: Doodle Designs: Remember me

6 megjegyzés:

  1. drágám, én emlékszem rád, de rám már senki... lassan egy hónapja futok magam után. pedig utálok. futni.
    Al Maki megin mekkorát alkotott??? És hát a zannya oldala se kutya! júúúj!! imcsizlek!

    VálaszTörlés
  2. Hát hogy ne emlékeznénk... Egy ilyen jelenséget nem lehet elfejteni. Azt hiszem ezzel a dologgal nem vagy egyedül. Szuperszépséges oldal. :)

    VálaszTörlés
  3. Váu! Szépgyönyörűség! Én tutira emléxek rád, a dinnyét meg nagyon szeressük! (A fehér se szebb szín, ha bőrről van szó, én igazolom.):D Vesszen a víz! Éjjen a ser!

    VálaszTörlés
  4. vaooo eltünt a bejegyzésem
    csak jeleztem, Te beduin, hogy sajnálom, hogy lesült a bőr a képedről,
    és hogy februárban találkozunk, és beszélünk erről a fránya napról

    VálaszTörlés
  5. Emlékszünk nyugi és a nyár már csak ilyen, én is hol vagyok, hol nem, inkább hol nem :D Szeretem a montázsszerű kuszaságod,de még mennyire, de talán ezt a letisztultabb oldaladat még inkább, csodaszép!

    VálaszTörlés