2011. július 17., vasárnap

Esküvős önarckép a pacás-maszkos álomszigetről

Összefoglaltam rendesen. Kezdjünk mindjárt az elején.
Első felvonás
Jó móka kezdődött a Cewén. Minden héten más ötlete alapján vezénylődik a heti kihívás. Én is betettem saját kis okoskodásomat a kalapba, majd egyszer Mr. Ran kihúzza. 
Azt gondoltam, hogy ha a nomen est omen - mármint ha a név kötelez, akkor miért ne kötelezhetne az amit szeretsz. Biztos nem véletlenül tetszik, vagy nem tetszik valami. Ha bejön egy dal, egy vers, egy próza, film, festmény vagy bármilyen művészetnek aposztrofált megnyilvánulás abban a szerelemben vajh mekkora része annak, hogy mennyire tudsz azonosulni szereplőivel, az életérzéssel, amiről szól a líra. És ha már azonosulsz, akkor mondjuk a kedvencedben valahol Te is benne vagy-e, személyiséged egy rejtett, vagy nyilvános darabja jelenhet-e meg benne. 
Szóval a feladatot olyanra találtam ki kedves barkácstársak, hogy mutassátok meg magatokat! Legyen ez egy olyan önarckép, amit a neked kitalált vers, vagy színdarab közvetít! Önvallomás a kedvenc prózán, dalon, filmen keresztül, a lényeg, hogy jelenjél meg a saját alkotásodban, de ne fizikailag - tehát nem elég az arcod -, hanem inkább "zsigerileg". 

Önarckép Felhasználtam: Pavlinka Design Key to happiness add on, fotók a DeviantARt-ról (igérem ki fogom gyűjteni kiéket) + guglizva.    
Műhelytitok: most először fotóztattam magam azurammal egy oldal kedvéért. mert nem találtam a mostanában nagyon kevés számban felelhető fotóim között megfelelőt. + a szárny nem az angyal mivoltom miatt jelent meg a hátamon, inkább patákat kellene magamra montíroznom. A fantáziám kapott szárnyakat, csak a fejemen hülyén néz ki, mert nem vagyok Hermész.

Második felvonás
Múlt szombat estémen természetesen randevúztam a weben scrappelés céljából a lányokkal. Most nem volt annyira elvetemült a lista, mégis nehezen kerültünk formába és a csapat is (a szokásostól eltérően) nagyon visszafogott volt -gondolom az őrületes melegnek köszönhetően. Mivel már elégszer nyafiztam az akut időhiányomat, most nem részletezem, hogy milyen vezérlettel határoztam úgy, hogy bármit is vessen elém a sorsolás, az tutira föl lesz még tupírozva egy maszkkal, és pacával, hogy Treza/Aagassi nevével, ötletével fémjelzett heti kihívásába is beleférjen.  Marvello bűvész cilinderéből a következő épületes adalékok kerültek elő: cetli, varrás,valami utazási szimbolum (koffer, iránytű, út..), nagy feliratos cím, régies papír, masni.

Hányan férnek el? Felhasználtam: Rucola Design by Ildi Geist mindenféle készletéből Finding shamrock, Hard Feelings, Magical Escapes, Morning Bird, Return to Fantasy, North Pole szöveg: Katona Klári: Álomsziget, Doodle Design: Remember me. hajtogatott újságok: Deviantart Let's travel by Karfozy.
Harmadik felvonás 
Napjainkban...
A heti cewén esküszünk, hogy rabok tovább nem leszünk. Illetve, pont az ellenkezőjére esküszünk. Mármint, hogy frigyeljünk! Hites uram azon jellembeli sajátosságát figyelembe véve, hogy nem veti szét  a lelkesedés, ha nyilvánosan a romantikásabb (határozottan van neki olyan) imidzsét erősítem - alkottam meg oldalamat. Ergo: az esküvői párból én, mint döntéshozó és döntésének következményeit vállaló és az esetleges balsorsot vállvonogatva tudomásul vevő virtuálisan összekötöttem életemet egy gumicsolnak zsinegével, ne meg egy pingvinnel. Mert bolondulok a jól öltözött pasikért! (nálam jól öltözetnek számít a gumicsizma és a farmerkezeslábas, ha valaki kellő eleganciával viseli.) 

Elegáns pasi megosztaná. Felhasználtam: Cajoline Scrap: Mix27, Rucola Design: Penguin Picnic, képek a Deviantart-ról: Marimacho Coboi Beau-Tie, Iceberg by Punkgothrocker, lovag guglizva. 
Műhelytitok2: Igen, jól vettétek észre: oldalamra még ráférne némi korrekció, simogatás és az árnyékolástechnika is elmaradottabb az általam megszokottól. Mentségemre szolgáljon, hogy kicsúr fiam betegeskedik két napja nem alszunk (aludnék, de átlag negyedóránként sírdogál, annyira meg nem érdemes fekve lenni).  Enyhén szúró szemekkel és havazó aggyal alkottam. Na ahhoz képest jó lett!

5 megjegyzés:

  1. annyira jó veled eljutni ezekbe a varázsországokba!!! elképesztően jó a hangulata mindegyiknek!!! a pingvines-esküvős ötlet pedig csúúúcs!!! jobbulást nektek hamar!

    VálaszTörlés
  2. Először is jobbulást!!! Másodszor meg azt a mindenségit! hát micsoda oldalak ezek már megint. Kb. másfél órája nézegetem a csodáidat, és még mindig wááááóóóóó!

    VálaszTörlés
  3. Na, jó.. Most megyek lefexem :) Ez a pingvines...írnék ide csunya szót, na de azt nem illik, így csak azt írom: a terem búráját és azt a kupoláját! :))))

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! Nagyon tetszik mindhárom oldalad és persze a stílusod is nagyon! Mikor lesz már tutorialod vagy valami bővebb műhelytitok ?! :)

    VálaszTörlés
  5. Kisfiadnak jobbulást! Oldalak gyönyörűek, beszámoló élvezetes... Persze mit is várna az emberlánya???

    VálaszTörlés