2011. július 12., kedd

Szuperspan

Péter, Pálkor dupla ünnepünk van, mivel két barátunkat is így szólíthatunk. Ráadásul mindketten társai férjemnek a hegyhódítás ügyében is.
Pali nagy szervező. Most sem hazudtolta meg magát. Mikrobuszt prezentált, meg a sógorát sofőrnek és helyi járat vitt bennünket "gondolom Szombathely - Ausztria viszonylatában". (a buszban ezt tisztességgel megbeszéltük: gondolom közelebb van, mint viszonylat. Nem sokkal, hajszállal.) Vidám szomszédainknál a legkedvencebb vendéglátó típusom a Buschenschank. Háztáji vendéglátás a hegyoldalban, családi vállalkozásban saját maguk által megtermelt, előállított finomságokat árusító nevezzük csak éttermének. Házi kenyér, fatálról ízlésesen lelógó kolbászok, disznósajt, kőrözött, májkrém, sonkák, Norbi Update 2,3,39 és isteni borok, pálinkák. Nem szerénykedem, ettem rendesen, akadálya nem volt, bő derekú gatyát vettem. Ettünk, ittunk, beszélgettünk, észt osztottunk, koponyavarratok fesléséig röhögtünk, majd hazajöttünk.
És mivel ünnep az ünnep, készítettem lepetést is Pál részére. 
Azt szokták játszani, hogy hős hegymászók. Erről fotó is van bőséggel. Én meg csináltam dicsőségtáblát, hogy ki lehessen rakni a falra, hogy hm, Mont Blanc, meg Grossglocki (mer' jóba vannak), meg Marmolada, meg K2... csak vicceltem!
Szóval jöjjön az én egyik hősöm, mert persze a legnagyobb az a Tibikeeee! (verbálisan vágna agyon ezért!) 


Szemrebbenés nélkül a felhők felett - Felhasználtam: Timo Design: Photo frames with shadow, Sparkle Scraps: Cousteau, Studio Rosie Posie: Art ground letter, Miss Honey: Travel the world, Shadow House: textruák, farkas: deviantart: my mountain lions eyes by leopardpawds, idézet: Paulo Coelho
Ajánlgatnám Timot is: 



Itt, csak 1,50 $ pénzért!



Itt is!


IGEN, IGEN Itt egy FREEBIE Timótól Neked!

És ezt is vásárolhatod, ha szeressed csak egy 1 $!

8 megjegyzés:

  1. minden tuti Tónikám, de mi a fenének egy hegyre főmászni... Na, mindegy, biztos ők meg azt nem értik, mindek 36 fokban önként táboroztatni... Tsóóók!

    VálaszTörlés
  2. SZuper...az ünnepelt remélem hanyattast dobott, de remélhetőleg nem a hegyről...
    Mont Blanc megvolt nekem is, igaz csak síelésileg, először és utoljára azóta is, mászni utálok. Evvan. Inkább tornázok az 50 fokban egy kicsi teremben 12 izzadó nővel :))) Úgysem láccik meg :)

    VálaszTörlés
  3. De marha jó, nagyon tuti, biztos sikere volt!

    VálaszTörlés
  4. Csúcs a csúcson! Topppon vagytok, nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Totál átjön a feelingje a dolognak, oly annyira, hogy mennék rögvest én is hegyet mászni!

    VálaszTörlés
  6. EZ IS fantasztikus Tonikám!!!!! Már lassan nincsenek szavaim, csak nézemnézemnézem és gyönyörködöm az oldalaidban, hová fokozod ezt még!?! Ne tegyél tönkre! :-))))))))))

    VálaszTörlés
  7. Jó kis kirándulás volt. Azt az evős részt nagyon el tudtam képzelni. :-)) A mászós meg nagyon jól sikerült!!!!

    VálaszTörlés