2011. július 18., hétfő

Nevetséges, hogy csupasz a pisztolyom

Van rá bizonyíték, hogy Amerikában is bírnak cudar jó vígjátékokat csinálni, csak az a kár, hogy nagyon elfelejtették, hogy ők tudtak.  Nem emlékszem rá mikor láttam utoljára jó tengeren túl nevetségeset. Viszont van pár favoritom, ami hiába készült ezer éve, és hiába láttam tömérdekszer egyszerűen szétröhögöm az agyamat, amikor elém kerülnek.
Az egyik ilyen örök derültségem az Airport filmek paródiája. Három másodpercenként jönnek benne az inputok. A 80-as években zéró angol/némettudással néztük a külföldi adókon és még úgyis pokolian viccesnek találtuk, hogy a szövegből mit sem értettünk. 
Az megvan, amikor az ürgemókus megszökik az elmegyógyintézetből, a reptérnél kimászik a teherautó hátuljából, villan egy vaku, majd mikor beszalad az épületbe elrohan egy újságolvasó paskó mellett? Az újság címlapján ő van, ahogy kimászik a teherautó hátuljából. Kééééész!!!!

Tudjátok ki az a Frank Drabin? Csupasz pisztoly? Ha nem tudnátok - dehogyis nem tudjátok - megmutatom nektek Frank Drabint:


Állat, hát nem?

Gondolom innentől már senki nem csodálkozik, hogy ez a gyöngyszem jutott eszembe Ildi újdonat ATC Series-énél, (megvásárolhatod itten!)aminek témája egész egyszerűen a kacaj.


Idézetet is ebből az örökérvényű, mérhetetlen bölcsességet közvetítő opusból választottam kártyámhoz:

Csupasz a pisztoly Felhasználtam: Rucola Design by Ildi Geist: ATC Seres Laugh - elements, Return to Fantasy, Magical Escape, idézet: Csupasz Pisztoly 2 és fél.
Csak a könnyed olvashatóság kedvéért a párbeszéd:

 -         Hector Savage detroiti lakos. Igen, emlékszem a fickóra bokszoló volt. Azelőtt Joey  Chichagonak hívták.
-         Tényleg. A versenyeken Minneapolis bikájaként indult.
-         Aha. Egyszer én is láttam Kid Minneapolist Sinsinattiben.
-         Az nem ő volt, hanem a New York bikája, őt ütötte ki Philly.
-         Igen. A ringben halt meg egy houstoni versenyen Tex Colorado ütötte ki. Tudjátok, az arizoniai daráló.
-         Igen!!!! Az a dakotai fickó. Csak azt nem tudom, hogy észak- vagy dél-dakotai.
-         Északi. A bátyja volt dél-dakotai. Nyugat-Virginiában született.
-         Nagyon értesz a bokszhoz.
      -  Ugyan már! Csak azt tudom, hogy fehér bőrűre sose szabad fogadni

Mekkora már... vagy csak én vagyok ennyire, hogy ezen szétröhögöm az agyamat...?

3 megjegyzés:

  1. Imádat! Miket meg nem screppel a kis agyad! Elképesztesz!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem, én is!!!! :D :D Isten nyugtassa a jó Drebint, neked meg áldja a kezedet! :)

    VálaszTörlés
  3. én téged imádlak bébi, az ilyetén víg játékok a hegymászás és a kutya kategória nekem. De apánál jó lennél ezzel a filmmel! ;)

    VálaszTörlés