2011. július 19., kedd

Örökké nyomom!

Egy már biztos: örökre nyomot hagyok az univerzumba. Bele a végtelen időbe. Anya vagyok, gyermekem született. Egyszer majd neki is lesz gyermeke, aztán az ő gyermekének, és az ővének is... Így élem túl az elmúlást és így fog futkározni egy ici-pici része/egésze maga-magamnak, genetikámnak, érzéseimnek, még a következő évezredbe is.
Idővel a szerződésünk kölcsönös.
Tova viszi történelmemnek lenyomatát, én meg viselem múlásának nyomát az arcomon.

Eternity - Örökkévaló Felhasználtam: Cewe Krissz keretek, Coco: Enjoy, "fény" ecsetek, textúrák a deviantart-ról, Looking at the Sun_by palandir panann, light_spiral 4 by adamsworthington
Vers:

Eternity - Arthur Rimbaud
It has been found again.
What? – Eternity.
It is the sea fled away

Ami örök
Megtaláltam újra!
Mit? Ami Örök.
   A tenger - egybegyúrva
   a Nappal.
KARDOS LÁSZLÓ FORDÍTÁSA

7 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Minden pocicája (porcikája) tökéletes!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kész vagyok! Padló! Minden ízében zseniális!!!!

    VálaszTörlés
  3. nem nagyon jut már nekem szuperlatívusz, úgyis tudod biztos, hogy zseniális vagy. szerintem a magyar skrepperek messziről felismerhetők, mert nem elégszenek meg az alapokkal, hanem mindig fejlődbek, továbbképződnek, kísérleteznek, és ez igencsak meglátszik a munkájukon. Nem utolsós sorban pedig fantáziájuk is van nekijük, ami a többi nációt nem különösebben jellemzi...

    VálaszTörlés
  4. Nem találok szavakat.... Nagyon ott van!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Mint Gólya: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  6. Annyira jól néz ki ez az oldal, nem is tudom, meddig tudnám nézegetni.

    VálaszTörlés