2011. július 22., péntek

Lélegezz!

Az SB-n Dido háziasszonykodásával a LEVEGŐ-t kell megragadni. Szeretem a megfoghatatlan dolgok láthatóvá tételét és újraértelmezését.
Azon túl, hogy muszáj, levegőt venni jó. Levegő nélkül nem lennének illatok. A szerelemnek se lenne illata. Hol lenne akkor a fiam ébredés utáni szuszákjának finom puhasága, a párom izgalmas, szívet dobogtató lehelete: tökéletes, csak nekem kevert esszenciák, melyek nyugalmat és szeretet sugároznak. 

Titkos esszencia Felhasználtam: Dido Design: Levegő, blow ball by krisztianrostasd, Blow ball by lixtie-d36eso0, minden más saját készítés (yellow dream blogtrainre előjáróban)

5 megjegyzés:

  1. Te pedig a mi scrapbook-alkotó-esszenciánk vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. csak így odaülsz, veszel egy mély lálgzetet, és ilyen jön ki a kezed alól??? aha...
    (amúgy névnapom nekem is lesz. együtt a tiéddel. mivel ünnepeljük?)

    VálaszTörlés
  3. Én ettől az oldaladtól végképp bealéltam. Ekkora hangulat összehozni!

    VálaszTörlés