2011. július 31., vasárnap

Én vagyok a híres egy fejű

Egyszer majd ha jár felém egy angyal, akkor megkérem szépen, hátha teljesíti, hogy arra a villanásra had legyek már Kováxka Rucola Ildi, amikor eszébe jut, hogy hm.... "a kastélyos csajokról kéne készletet csinálnom". Nekem az a villanás kéne, csakhogy tudjam: hogyan csinálja! Mert ez a készlet is annyira jó, mint a veszedelem! Nem akarom a konfettit szórni, meg smúz hegyek, csak itt a háta mögött megjegyzem, hogy nagyon tud!

Meg a Süsükém:

Welcome Yedi Knight! - Felhasználtam: Rucola Designs by Ildi Geist, idézet: Csukás István: Süsü


7 megjegyzés:

  1. Imádom Süsükét és a mamáját! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez de "beteg"!!!:)))(ez egy jó értelemben vett beteg, ne aggódj) Figyelj én meg majd azt a másik angyalt kérem meg, szálljon már a fejedbe és fotózza a pillanatot, amikor eszedbe jut, hogy.."hm, Milánt háromszor teszem az oldalra. Egyszer adok rá pipedlit, s kezébe hoooosszú kardot. Másodszor egy koponyán fog ülni nevetgélve. Harmadszor meg ő lesz Süsü. Na, akkor most nekiállok!"

    VálaszTörlés
  3. Hát azt hsizem én mindkét villanásra kíváncsi lennék, szívesen mgeélném... Csúcs oldal lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett! Sajnos csak most értem ide, hogy elolvassam :) Én is szeretném a villanásokat! Ildiét is, a Tiédet is!

    VálaszTörlés
  5. Beállnék a villanást átélők sorába! Bakker, de nagy már amit ide rittyentettél. Kééész vagyok Süsütől!

    VálaszTörlés
  6. Tuti lett, nagyon édesek a fotók, és a Süsü idézet telitalálat!

    VálaszTörlés