2011. július 3., vasárnap

Éva macijai

Játszottam a Cewén "Kép egymásnak"-ot és a szerencsés véletleneknek köszönhetően Mr. Random azt javasolta, hogy fotót Robertának/Dujuvnak küldjek (az előző játékon én készítettem neki oldalt), a célkeresztem középpontjában pedig a Szép Macicsalád Secima/Éváját rajzolta.
Nagyon örültem és nagyon meghajoltam a feladat előtt. 
Örültem, mert Évában egyfajta Földanyát látok. A természet és minden teremtményének nagy barátját, macik rajongóját és egy őrült jó scrappert, aki macikáit már ezerféle képpen feldolgozta. A dilemmám abból állt, hogy mit tudok olyat és akkorát hozzátenni a mackó történelemhez, ami Éva szívének legalább akkorka kedves lesz, mint igyekezetem nagysága, mellyel  örömet szeretnék szerezni neki. Szóval, Kedves Éva! Azért, mert játszottunk és azért mert nagyrabecsülésem és elismerésem is a tiéd, fogadd sok szeretettel Határesetet Útravalósan. Búcsúzóként Mackótestvérrel megbeszéltük, hogy olyan jól éreztük magunkat együtt, hogy máskor is szívesen vállalja a modellkedést nálam. 

Határeset útravalója  Felhasználtam: Rucola Design by Ildi Geist: Brementown musicians,
Idézetet a Micimackóból választottam és meglepetésként még egy jó csomó macira utaló momentumot az oldalba mosogattam, úgy mint például Medvefű, meg a Nagymedve csillagképe. (ezeket gugliztam)

8 megjegyzés:

  1. Egészen meg vagyok hatódva. Nem is találok szavakat. Nem elég, hogy egy ilyen szenzációs oldalt készítettél nekem, még a szavaid is könnyeket csaltak a szemembe. Nagyon hálás vagyok, hogy elkészítetted nekem ezt az oldalt. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓÓ, ez milyen gyönyörűűűűű!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Apróságokkal operálsz, de nagyot durransz, eszméletlen oldal, szépséges-mélységes!

    VálaszTörlés
  4. :) Toni eldurrant. Na jó. Eeeez tényleg nagyot szólt! De jössz te még az én utcámba! ;)

    VálaszTörlés
  5. Mézescsuprot néki! Szinte embertelen. De nagyon mackófullos. Brummadzag!

    VálaszTörlés
  6. Bámulatosan gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  7. júúúúj!! ez télleg állat! :))

    VálaszTörlés
  8. nagyon ász!!! olyan mintha egy macis álomban lennék...csodás!

    VálaszTörlés